Nyttig tilleggsprogram

Posted: 30. juni, 2008 in Diverse

Siden jeg skiftet internett-leverandør i februar, har jeg brukt gmail til privat epost. Er svært fornøyd med tjenesten, men har savnet muligheten for varsling av ny epost. Ramlet tilfeldigvis over Google Notifier, som er et program som varsler deg når du får nye eposter. Det vises et ikon på systemstatusfeltet og en kort tekst med emne, avsender og starten på eposten vises når nye eposter kommer inn. Ved å dobbeltklikke på ikonet åpnes mailkontoen i nettleseren.

Sikkert gammelt nytt for de fleste som leser dette, men jeg er ihvertfall svært fornøyd med å ha oppdaget muligheten :-).

Google Notifier

Kommentarer
  1. Thunderbird er jo fin å bruke sammen med Gmail. Jeg er hvertfall avhengig. Kan ikke tenke meg en verden med kun webmailløsning!

  2. […] Gmail Notifier, dette tillegget har jeg tidligere beskrevet her […]

Legg igjen en kommentar

