Screencast av PowerPoint-tillegg

Posted: 3. september, 2008 in Diverse

På Guttorm Hveem sin blogg IKT i læring, ble jeg kjent med LiveWeb. Det er et tillegg i PowerPoint som gjør at en kan vise nettsider i lysbildene under fremvisning. Man slipper da å måtte veksle mellom nettleser og PowerPoint-fremvisningen.

Jeg har prøvd meg på en screencast der jeg viser hvordan tillegget virker, og hvordan det skal installeres.

Har tatt vekk Google video versjonen da den var av dårlig kvalitet, og har istedenfor lastet den opp på viddler.com

Edit: fullscreen funksjonen virker ikke i bloggen (ihvertfall ikke hos meg). Dersom du dobbelklikker på videoen, kan du starte den i fullscreen etter at du er blitt flyttet til viddler.

Kommentarer

Legg igjen en kommentar

