7 ting du ikke trenger vite om meg

Posted: 23. januar, 2009 in 1

Ser at «7 ting…» er den store farsotten blant utdanningsbloggerne i dag. Jeanett utfordret meg, og jeg kan selvfølgelig ikke være dårligere. Så her kommer mine 7 relativt uinteressante ting:

  • oppvokst på Lindås «strilalandet», men er bergenser i sinn og dialekt
  • liker å kle med opp med dameklær i fritiden, jfr dette
  • lidenskapelig interessert i Brann med sesongkort på Hansatribunen
  • er «hundemenneske».  Har en 7 år gammel brun labrador.
  • var en stor Queen-fan i ungdommen. Gamle Queen album  er fortsatt storveis.
  • tilbrakte studietiden i bortgjemte Sogndal
  • har vært aktiv speider, både som barn og seinere som leder
Kommentarer
  1. Kjemikeren sier:

    Unyttig og usaklig som disse «kjedebrevene» er, så er det likevel ganske artig å lese slike «off-topic» ting om folk.
    Jeg har 18 år som svært aktiv speider bak meg, sluttet den høsten jeg var i full jobb og skrev hovedoppgave i kjemi ved siden av… Mangel på tid, kan man si 😉

Legg igjen en kommentar

