Digitale fortellinger

Posted: 16. februar, 2009 in 1

Har gjennomført en hyggelig kursøkt på Ulriken skolesenter om digitale fortellinger og Photo Story. Som vanlig kommer jeg ikke gjennom alt jeg har tenkt, men det viktigste var at de aller fleste fikk laget seg en ferdig fortelling.

Grunnet mangel på nettilgang, fikk jeg ikke vist våre opplæringsvideoer. Trykk her for å komme til forsiden på opplæringssiden.

Her er et eksempel på en av videoene du finner der:

Her er presentasjonen jeg brukte på kurset. Filmeksemplene vil ikke virke på denne utgaven 😦

Kommentarer
  1. rolfkb sier:

    Hei

    Takk for at du legger ut interessante ressurser i bloggen din. Du nevner en forside til opplæringvideoer, men jeg finner ikke lenken.

    Kan jeg få spørre om hvilket program du brukte når du lagde screencasten din om photostory? J

  2. moldeklev sier:

    Takk for tilbakemeldingen. Hadde glemt lenken til opplæringsvideoen, men er nå oppdatert.

    Har brukt Camtasia til disse videoene.

  3. Marita sier:

    Så fine ressurser du har laget og korte informative videoer. Jeg skal ha en workshop om sammensatte tekster neste uke, så jeg henter noen gode poeng hos deg. Har du forresten sett på sidene til Multimediabyrån? Her kan du for eksempel med Sony Acid lage din egen musikk: http://www.multimedia.skolverket.se/Kurser/.

  4. moldeklev sier:

    Har ikke vært borti Multimediabyrå. Skal sjekke ut sidene. Takk for tipset!

Legg igjen en kommentar

