Brukerkonferansen til It´s learning

Posted: 16. mars, 2009 in 1

Da er årets brukerkonferansen til ITL igang. Denne gangen feires 10-års jubiléum for selskapet. Konferansen varer i tre dager, med mange gode krefter. Noen av de innslagene jeg ser mest frem til er Michael Wesch og paneldebatt med  Morten Søby, Arne Krokan, Kristin Clemet og Paul Chaffey. Debatten blir ledet av Øystein Johannesen.

Som under utdanningskonferansen tidligere i år vil jeg gjøre notater via Mindomo. Vet ikke helt hvor nyttige disse er for andre, men kommer også denne gangen til å publisere tankekartet.

Filen finner du her.

Kommentarer
  1. Kjellaug sier:

    Hei!
    Håper at det var vellykket . Du fikk høre guruen live. Jeg har sett og hørt ham på youtue. 1 time. Flott. Kos deg de to andre dagene også.Jeg forbereder meg til fagoppfølging på Skranevatnet på tirsdag.

Legg igjen en kommentar

