Google Wave

Posted: 30. mai, 2009 in google
Helgens store IT-nyhet er Google Wave. Visst jeg har skjønt det riktig, er det en tjeneste som langt på vei opphever skiller mellom ulike typer kommunikasjon- epost, chat, blogg, samarbeid i dokumenter og bildebehandlig.
Alt som gjøres vises samtidig hos alle som er knyttet sammen.
Google har ikke gått ut med når tjenesten blir klar for offentligheten, så enn så lenge får jeg smøre meg med tålmodighet.
Her er en video som demonstrerer Google Wave. Den varer i 1t og 20 min. De første 40 min gir en god innsikt i hvordan det fungerer.
Legg igjen en kommentar

