NKUL 2010

Posted: 8. mai, 2010 in Diverse
Tags:

Har med stor interesse fulgt NKUL fra sidelinjen de siste dagene. Med ivrig twitring, samskriving av referat og streaming av enkelte forelesninger, er det mulig å få litt faglig påfyll – uten å fysisk være tilstede. For min egen del samler jeg ressurser og blogginnlegg i denne posten. Dersom det er innlegg jeg ikke har fått med meg, er jeg takknemlig for å bli gjort oppmerksom på disse. Legg gjerne igjen en lenke i kommentarfeltet, så skal jeg få lagt til nye innlegg i listen min.

Fellesreferat skrevet i Etherpad (jeg har publisert det via Google dokumenter, her er orginaldokumentet)

Videoer fra noen av forelesningene

Blogginnlegg:

Edit: lenker merket (*) er lagt til 10.05

Kommentarer
  1. […] En av de som IKKE var tilstede i år: @moldeklev har samlet “alt” som handler om NKUL 2010 her. […]

Legg igjen en kommentar

